luni, 5 noiembrie 2012

După primele apropape 2 luni de joc în www.dungeons-treasures.com, am reuşit să adun primul DT$. Bineînţeles că l-am reinvestit, şi aşa am reuşit să aflu de unde adună rocsana (unul din jucătorii cu cele mai mari câştiguri) milioane de gold lunar încă din primele 3-5 zile de joc din lună, ceea ce înseamnă că are câştiguri lunare de câteva zeci de euro (25-30 euro, poate chiar mai mult).

Cum am reinvestit câştigul meu mic: spre exemplu, luna trecută am adunat aproximativ 350.000 gold numai din explorarea de temniţe şi participări la toate concursurile gratuite (contest click, treasure hunt, gift quest etc.) + afiliaţi, care s-au transformat în circa 0.81 DT$, care alături de 0.251 DT$ din prima lună au făcut 1,061 DT$. Acest 1 DT$ l-am tranformat într-un DT$ cod, care mi-a mărit rangul la Baron, asta înseamnă că va creşte rata de conversie a goldului cu 10%. În plus, am primit 4 stele, pe care nu prea am ştiut ce să fac cu ele, aşa că 1 am irosit-o pe Jackpot, dar câştigul mai mare a venit de la mini-jackpot, şi iată că după numai 5 zile, am deja 100.000 gold (cam cât am făcut în prima lună de joc din explorarea temniţelor!).

Nu uitaţi, pentru maximizarea profiturilor, pe lângă explorarea temniţelor, participaţi la următoarele jocuri gratuite (vedeţi aici cum):
1. Contest clicks
2. Gift quest
3. Treasure hunt
4. Bow & Balloons
5. Bow & Castles
6. Adunaţi afiliaţi (pe lângă procentul de 5% din cât câştigă ei, mai primiţi gold pentru clasarea în  top-sponsorship).

Iar pentru cei care vorbesc mai bine franceza, sau pentru cei care deja s-au obişnuit cu varianta în engleză, pot încerca şi varianta în limba franceză, unde bonusurile şi câştigurile sunt ceva mai măricele (eu deja le joc pe amândouă):
 
UPDATE  08.06.2013

Dovada de plata Dungeons-Treasures.com

Mai multe metode despre cum poti face bani pe net vei gasi pe Bani-pe-internet.net

Un produs Blogger.

Ne gasesti pe

Statistici

Cum o sa fac bani pe net © 2013 Supported by Best Blogger Templates and Premium Blog Templates