duminică, 20 octombrie 2013

Update 2015: VIVA SMS si-a dat obstescul sfarsit!

M-am gandit ca daca tot incercam cu totii sa facem bani pe internet, hai sa facem aceasta activitate mai antrenanta. De aceea mi-am propus sa recompensez cei mai activi prieteni ai mei la atingerea unui obiectiv. Asa ca iata primul concurs (cu bani reali):

Acest concurs se adreseaza doar persoanelor care s-au inscris la VivaSMS de pe link-ul meu (adica de pe acest blog; daca nu mai stiti daca sunteti sau nu inscrisi de pe link-ul meu, intrebati si va voi lamuri).

In ce consta concursul:
1. Trebuie sa dati mai intai Like paginii de facebook Cum o sa fac bani pe net (daca nu ati facut-o deja)
2. Trebuie sa dati Like&Share mesajului de pe pagina de facebook sus-mentionata prin care se anunta acest concurs (il regasiti la acest link)
3. Primul dintre persoanele recomandate de mine care ajunge la 100 de recomandari directe (nivelul 1) va primi in contul de PayPal 10 euro (pe langa ce primeste de la VivaSMS). Primul care ajunge la 1000 de recomandari directe va primi 100 euro! Suna bine?

Deci sa recapitulam:
1. Te inscrii la VivaSMS (daca nu esti deja inscris) folosind acest link!
2. Like paginii de facebook Cum o sa fac bani pe net
2. Like&Share mesajului de pe pagina de facebook sus-mentionata prin care se anunta acest concurs.
3. Fii primul care le arata avantajele VivaSMS la 100 de prieteni, convinge-i sa se inscrie folosind link-ul tau si vei primi in contul de PayPal 10 euro (pe langa ce primesti de la vivasms). Daca vei fi primul care ajunge la 1000 de recomandari directe vei primi inca 100 euro! 

Sa trecem la treaba!

P.S. Voi actualiza lunar statistica, pentru a sti fiecare unde se situeaza!!

Mai multe metode despre cum poti face bani pe net vei gasi pe Bani-pe-internet.net

Un produs Blogger.

Ne gasesti pe

Statistici

Cum o sa fac bani pe net © 2013 Supported by Best Blogger Templates and Premium Blog Templates